gift

Org kate Don't Hate but appreciate ^_^...

yes, i am appreciate ape yg datang.. kerana yg datang itu rezeki dr illahi..
mgajar dri untuk menilai mengerti ttg kehidupan.. =)

bufday baru2 ni, dapat hadiah dri person close with me, sgt suka, which i cannot describe in wordz but i try my best hehe


cadbury ^_^


my sis gift

Cute teddy siap germany flag lg, dari belle
Nice box with card from anyra ^_^


family belanja mkn, ..huhu dah besar2 ni rse terharu lebey bile org do sumtin mse bufday.
haha maluuu gler..

ouh selang beberapa hari, my BFF blanje NANDOS plak.. haiyaa sgala impian tercapai la ea.
haha apekes je ayat camtu !!

Terima kasih... I may not say the word as such~ i may not show the smiLe as much but deep inside me, I'm glad and have been touched !! haha


bangun pagi sarapan pagi, tgahari makan lagi,
...kalau boley tahun berikutnya nak lagi ^_^ hahaha

No comments: