a little

I miss you a little. A little too much, a little too often, and a little more each day.
I'm Over You
.
Untuk mereka yang pernah wujud dalam hidup aku dan pernah  menyakitkan diri ini seperti yang kamu semua tahu, aku cuma mampu mengucapkan terima kasih. Terima kasih kerana membuatkan aku menjadi manusia yang sanggup buat apa sahaja demi senyuman dan kepuasan diri sendiri. Terima kasih kerana menjadikan aku manusia yang berfikiran jauh dan mengambil berat akan diri sendiri. Terima kasih kerana membuatkan aku tidak pernah berhenti berusaha untuk menjadi yang terbaik di atas dunia ini. Terima kasih atas segalanya.
Sudah-sudah la tu. Ayat yang dilemparkan kepada diri sendiri setiap kali lepas solat.

Hairan. Bagaimana hati boleh sangat tenang dan mampu tersenyum sendirian apabila memandu pulang dari kelas tengahari tadi.
Banyak perkara yang disimpan untuk koleksi peribadi diri sendiri. Antara aku dan Mr A.

Ye, dia pengecut. Sekarang aku mula terfikir bagaimana boleh seorang pengecut mempertahankan negara. Alamak, negara kita selamat ke? hahaha

Thanks to Liyana atas perkongsian cerita menakjubkan dalam kelas Dr Ashikin  :)

Liyana : Jangan ingat awak single sekarang awak selamat
Ath : Kenapa?
Liyana : hey, kan tadi kita cerita, tiba-tiba orang datang merisik. tak terkejut ke?
Ath : Your case is "kes-kes terpencil" cik yana
Liyana : haha, Your turn will come. just wait.
Ath : eee nakal nye tunang orang ni.Bye

Aku belajar.
Menghargai diri sendiri yang tidak pernah beerti kepada sesiapa.
Akur.

Mencari redha Allah lebih baik daripada redha manusia.
And YES. to Allah we must put our Trust.

Gladly to say, unsaid , undeclare GOODBYE is weird. let it be...

Some say Love is blind, but for me..its Blur..blur

Dear Allah 
Thank you for being there when nobody else was.
 Nota Kaki
1) Tahajudku, jodohku, Urusan Hidup dan Matiku..
2) Umrah 2012 Ya Allah permudahkanlah..

No comments: