stupidity of mine


...aaghh mmg tgh marah sgt2 skg nie.. dah xleh nk taip satu2 pekataan cam dlm novel or buku yg ada kt kdai buku tu..
marah?? marah dgn orang laen?? takkkkk.... mne leh nk marah ngn org! bnda yg paling aku xtahan if aku sndri wat mistake tu!! arrrrghh *S---........ how cud this happen to me! stupid! rse nk guling2 jerit..\

knape la aku leh terpikir smpai kesitu?sgt la xleh blaa..
wait wait...
tapi kan.. bnda nie spontan,bukan leh nk controL.

oNce u feeL it.. u just feel it..
smua ni dah terjadi..
play with my feeling arent u???huh! smpai skg xleh nk reveal lg ape bnda yg wat aku marah ni..adoi.. hampeh tol la aku nie..

cpat sgt prasan.. eeeeeeeeii malu pon ada. ceyh )(*&^^%%@

ok ok.. pasni, aku akan pastikan bnda nie x jadi lagi kt dri aku..
salah aku gak.. maen kata2 sgt ngn dye! dush dushh~..\

haha pasni..start to be new me, no mercy punye. lantak ar
but.. boleh ke aku ni??

arrrrghhhhhhhh``~damn

No comments: