ɐ ʇ u ı ɔ

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana, dengan kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu..aku ingin mencintaimu dengan sederhana, dengan kata yang tak sempat disampaikan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada..""i love you not only for what you are, but for what i am when i am with you..""dia tidak indah di mata mu, tidak juga menggetarkan batin mu.. tetapi dia ada di hati mu..""love is not about finding the right person, but creating a right relationship. it's not about how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end.."

".. .. kadangkala kita dipertemukan dan bercinta dengan orang yang salah sebelum dipertemukan dan bercinta dengan orang yang tepat .. .."".. .. jangan terlalu memikirkan tentang orang yang layak dan berhak untuk mencintai sebaliknya fikirkanlah untuk menjadi orang yang layak dan berhak untuk dicintai .. .."".. .. kadangkala cinta itu kian mekar hanya ia hadir dalam suasana yang pudar .. .."

Tuhan ciptakan 100 bahagian kasih sayang. 99 disimpan disisinya dan hanya 1 bahagian diturunkan ke dunia. Dengan kasih sayang yang satu bahagian itulah, makhluk saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana takut anaknya terpijak.Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya.

2 comments:

Iejan SsHi said...

wow.. Keep it up.. (^_^)

نور عطيرة said...

hehe insyallah.. iejan tq