mengata

wah wah suke hati je kau cakap aku cam budak2 ea.. hmm kalau ye pon, xdose pon kan.. haha
ayat die camni " awak, boleh tak, jadi seorang yang serius .. jgn cam budak2, .."

hey, excuse me, i'm 21 goin up 22 this june ok.. ok la tu, mmg kena la aku cam budak2 pon, xkn la nk cam die yg klasik hbis, cakap macam nk bagi ceramah forum perdana tu.. well, atleast aku x de complain pon..
terima je :) haha
bnyak bunyi la die tu..

hmm kes parah btul mamat tu, kalau tak hangkat bile die kol, siap la kena soal macam dlm mahkamah,
1) knapa tak angkat ?
2) awk pergi mane?
3) busy sgt ker?
4) sy kol bnyk kali tau, knape?pergi mne?

bla bla bla blaaaa..
tu belom masuk ayat perli die.. "sy rse dah 21 kali awk termissed my called," agaknye HP awk tu simpan dlm almari baju kot"
hishkkk... die igt aku ni jnis kehulu-kehilir dgn HP ker? dah die kol wrong timing.. laen kali buat jadual wktu untuk telefon haha...

leceh gak la berhubung dgn org yg jenis camtu, Klasik mgalahkan zaman kesultanan melayu melaka, Cerewet cam sultan mansur shah. Besar sgt mandat dan daulat kau ker? heee :P

bukan tak suka, kadang2 je, Melampaui batas..

Smlm merajuk, off HP, pastu kol balik.. ajak teman gi mkn, nak x nak teman la gak..
nasib die dtg selayang..
ngada-ngada...

alasan die, ahad ni dia nk kena pi kerja jauh..3 minggu.. so ni kire wajib laa..
kalau boleh die nk suh hntar die ke KL sentral la ape laa.. xmo aku!

satu je i was regret, he is not romantic as i expect to be... nasib laaa.. :P
keras kepalaaaaaaaaaa <<< yer dia la orgnye!! enough said..

mintak ampun mgata dlm blog ni.. hehe

No comments: