hiLang Kesabaran-aku ter nangis-

....kau tak Layak nk ckp dgn aku!! so shut up, This is NOT ME, but you over the Limit, u make me be this way.
Sumpah aku kecewa, kecewa krana membenarkan kau sentuh hati aku, well, aku expected this~ but bile kau melampaui batas, aku tak sangka, kau anggap perasaan aku ni hanya picisan seperti apa yang kau bayangkan. Kau angkuh! sedarlah wahai hamba.. kite juga hamba yg menerima dri Dia.
Semuanya hanyalah pinjaman.

Aku kesal kerana tumpahkan air mata untuk kau yang langsung tak berharga~
Pengakuan disini - AKU TER-MENANGIS..-TER.... get it? huhh..

Terima Kasih, sbb sakit ini menyedarkan bahawa aku wujud.
Kau tak Layak dapat perhatian aku, kepedulian aku, kasih & sayang aku...
Aku tak tahu pon aku ni hebat mane, rse2 mmg penyayang laa ahaha...:P *agak lawaks disitu -

hmmm the truth, yes I'm Loving in my own way. Such a waste on you..
Wahai Megat.. kau bolehhhhhhhh belahhhhhhhhhh..~

aku tak nak jumpe pon kau lagi, kau jgn kol or sms aku faham!
kerana tiada lagi belas kasihan untuk insan bernama Megat~

OKAY My heart Broken! ....i need to be fix.Pls Help

wahai hati, bersabarlah.. be strong !

No comments: