basahnya bumi ditimpa hujan

hari ni tak hujan tapi basah..

basah kerana air mata
Satu je rasa harini.. 'NOBODY"


Saya tanya diri saya, apakah aku tidak diterima? sehingga terasa sedemikian rupa.
Mainan hati ,suara bisikan syaitan sebenarnya. saya tahu tapi saya tetap bertanya..

Bagaimana nak hadapi semua kekusutan. 

Sambil duduk-duduk, bertenang, berfikir, bermuhasabah dan mengkoreksi diri.

KALAU AWAK SEDANG BERSABAR, TERUSKAN BERSABAR, KALAU AWAK SEDANG BUAT BAIK, TERUSKAN BUAT BAIK
Email Reply tu seakan-akan menjawap.

seperti Allah kata, "Tadi kau tanya apa yang perlu kau buat, sekarang aku wakilkan seseorang untuk menjawapnya"

Tanpa boleh ditahan-tahan lagi, tear coming out .

Lepas solat Asar tadi, rasa macam nak sendiri-sendiri sekejap. sudut paling hujung menjadi pilihan.Tambah sakit kepala yang dah lama tak rasa..menykarkan untuk lawan kesakitan. Terlelap rasanya 10 minit disudut tu.

Lega jugak rasanya dapat pejamkan mata.Alhamdulillah

Have you ever wondered which hurts the most?
saying something and wishing you hadn't? or saying nothing and wishing you had?
i guess the most important things are the hardest things to say.

Hidup ini sibuk bukan? Kadang-kadang, kepala kita penuh dengan pelbagai permasalahan yang menyumbat. Masalah diri, masalah keluarga, masalah kerja, masalah rakan-rakan. Segalanya menjadi persoalan dalam kehidupan..

Hilal kata : orang yang banyak persoalan dalam diri dia, ialah orang yang berfikir, orang yang berfikir tak kan pernah berhenti muhasabah diri.

In your eyes ,people can't seem to see anything, its because your eyes are covered up by tears! ... I'm not crybaby.... NO

Harini mesti sebab Hormon tak seimbang. 

p/s : Malu sebab tunjukkan kelemahan. Belum bersungguh-sungguh sebenarnya.


The Book help alot

Just a lil feeling here & there

Still can cry , Shed a teara. Maknanya masih ada hati.

Be Good. Patient.


No comments: