Rindu

Pagi ni saya nak berjiwang sikit..hehe enjoys!



Tiba-tiba saya rindu..

Saya rindu kalian
kebersamaan membuahkan Rindu
Rindu melihat senyuman-senyuman 
Walau seketika cuma
Saya Rindu
Rindu yang membahagiakan
Allah, saya rindu mereka
Sisipkan Rindu Mahabbah juga pada mereka
Hakikatnya hati-hati manusia ini pada Al-Malik
Kumpulkan Kami didalam Redha mu
Ceriakan Damaikan Tenangkan Kami
Kadang-kala Rindu membuatkan diri berdiam
kekadang saya tak mengerti
Kenapa saya yang Rindu..

Ini Hadiah dari Tuhan
Sebagai pemberian
Rinduku Mahal
Senyum membawa kesenangan
Bila Gundah itu tiada
Aku ingin terus tersenyum

Rindu yang menyerbu


Saya  Rindu kalian. Ketahuilah
Walau saya tak melafazkan
Lahirkan dengan pandangan sudah membahagiakan
Di Rumah
Sedang Study
~Tapi tak masuk~
^_^

No comments: