saya minat dia dulu

satengok-tengok FB rakan semasa zaman sekolah rendah tadi.. ternampak Profile budak yang saya minat dulu.

boleh tak kalau tiba-tiba saya conteng kat wall dia "IMY =)"
Boleh ke camtu?

Tak ke tekejut beruk dia nanti.. hehe tu semua idea giler. Kalau rasa diri tu setaraf dengan miss world, dipersilakan dengan gayanya untuk berbuat demikian cantas akal panjangku.

Seingat saya, dia je lelaki yang pernah saya minat dialam persekolahan dulu. hmm kejap nak ingat.. Yup, dia sahaja.
Saya suka dia kerana dia pengawas. haha takde ke sebab lagi konkrit dari itu wahai diri?

Kita sukakan seseorang mula-mula mestilah sebab kita Lihat dia didepan mata kn.
Saya selalu nampak dia waktu rehat. Biasalah, tugas pengawas, Jaga Laluan tangga, bila murid lain rehat.
Saya suka tengok dia dalam uniform biru tu. Dengan cermin mata dia. Dia cute .. Walau ada rakan saya kata muka dia macam cartoon. 

Kini dia di University Malaya. Mendalami ilmu Farmasi.
Rasa nak Post pic dia tapi tak berani.. takut ada rakan lain ziarah ke Blog saya. Kantoi la=p
Kini dia bertambah ensem ehehe.. gatai!!

Dia. Kenagan je

Ni adik saya. Ada x iras Dia? hehe


Ah, menulis ini sama juga seperti Saya yang berkongsi serba sedikit tentang diri.

Saya banyak masa harini. 
Tak boleh buat apa.Rumah sedan di ubah suai.
Nak keluar tak tahu kemana.

2 comments:

cOrEaTAn said...

oooooo...maddnnoorr...kih kih kih ;0)

نور عطيرة said...

alamak!! wei diam diam ar.. tu kesah lameeeeeeee.. malu dow.