Penat dah cuti

Assalamualaikum

Harini Isnin 7 Feb, 
Penatnye rasa Cuti kali ni.

Kelas weekend pun tak ada
Tapi Penat

Saya rasa, saya la pemegang Acc Muka Buku paling Tegar dalam Seminggu ni.
Tak cukup pagi, Petang, lepas tu malam.

Ah, mesti FB friend dalam List tu, naik menyampah tengok asik-asik dia ni je Online.

Hahaha..
Apa nak buat. Tak de kerja tapi ada Internet.

Takutnye esok nak masuk Office, Mesti kerja bertimbun.
Peti Emel penuh.
Document atas meja Tinggi berdiri.
Habuk ada ke? hehe sikit kot..

Tak dapat cuti nak cuti, bila dah cuti nak kerja.
haha..

Eh ada jugak soalan yang menarik saya nak kongsi ni,

Kawan : Ko tulis blog memang guna ayat skema ke?
Ath : Yup selesa begitu
Kawan : Oh, aku bace blog orang lain diorang guna ayat sempoi.. Ranggi.
Ath : Tu cara die. So biar la dia. Kalau aku nak, aku pun boleh . Nanti aku buat ea.

Bukan tak nak tulis Sempoi begitu.
Cuma nak biasakan diri dengan bahasa Buku Kembali.

Penat dah duduk rumah. Dari pintu ke beranda. Dapur semua dah belek satu-satu.

Bersedia untuk kerja. Saya rasa bila di tempat kerja, Jadual dan masa saya teratur sikit berbanding di rumah.
Ikut suka.
Payah begitu.
Tak ada motivasi nak Punctual.


Harapan : Semoga hari pertama esok selepas cuti agak panjang ni, kurang sikit dari cuti kahwin saya rasa haha akan memberi semngat baru kepada saya. 
Nak lebih ceria. yeaa.. Lets gooooo!


P/s : Ceramah Imam Muda Asyraf semalam Best. Dapat Tengok Dekat. Cute nye. Tenang je.

Level 10 Valuation Department BIMB

No comments: