rasa Hilang

Baru 3 hari tak On Laptop. Tahan diri . Tibe-tiba, teringat Assignment yang perlu di selesaikan.

Bila dan On, pasti la search Internet, Blog, FB. 

Perkara Normal. Dadah berteknologi ni haha.. 

Terasa nak mengadu di sini.
Tapi Lima Enam kali click dekat "New Post" kemudian padam.
Apa dah jadi ni, Minda tak terkawal . 



Banyak gile esaimen pon masih boleh baring tengah Jalan sambil berangan   
Cakap kat diri
  • Takkan sebab kawan cerita dia dah dirisik kau gembira sampai tak terkata? tahniah Z hehe . Teruja!
  • Takkan sebab tadi kau rasa nak call kawan yang kau rindu tu, tapi tak tekan Button "CALL" kau jadi camni.
  • Takkan sebab pagi tadi abah kate nak hold dulu FL ko dah hilang kata-kata.
  • Takkan  .Takkan.
yang Ya,
Tadi aku teringat dekat kau. dan aku tahu harini Khamis. Aku jangka kau sedang buat apa. Dan kemudian, aku tak dapat nak fikir lagi aktiviti kau. 
Kesian aku.

hidup takkan faham ape itu nyawa..nyawa takkan faham ape itu nafas...
Segalanya mungkin bermule dengan satu nafas menghidup satu nyawa....

Apa yang aku kata ni? aku pun tak tahu.. 
Apa aku nak cakap tadi ialah, beberapa hari ni aku rasa Hilang, walaupun kehadiran aku penuh.

Nak kembali ke alam yang nyata. Tolong lah.
Perlu ke berkeras atau sebenarnya lembut tu yang paling bijak.


Nota kaki, tangan yang tulis

1) sedang tunggu Muhammad Al-fateh.
2) Tunggu punya tunggu tak timbul-timbul. Alah selama ni naik bus, KTM ok  
    je.  Jangan nak ngada-ngada sedey . Pang kang =p
3) Rasa nak cium orang. kamoo!! boleh tak pinjan pipi. saya nak :* haha
4) Sedang berpantang. 
5) Assignment banyak

No comments: