Bukan Puitis

Ok fine… orang ada Blog ni puitis!??

I'm so into you. Your Wordz is killing me..
 
Eh puitis tu macam over je gaya bunyi nye.. Tolonglah..haha
Kepada yang berkenaan, sila baca dan baca diam-diam. Tak perlu la sebut kembali ayat yang dibaca tu satu-satu.
Saya kenal la ayat saya.
OMG, rasa cam nak sembunyi je bila dgar ayat tu di suarakan.
 
Untuk pengetahuan ,
Masa saya menulis ni, or menaip ni.. tak ada suara pun yang keluar, so saya tak tahu bagaimanakah bunyi ayat ni.
Haha Kelakar rupanya.
 
Belum lagi baca poem saya. Cuba masukkan irama. Haaha boleh la jadi composer gamaknya.
 
Aduss, salah ke apa yang saya tulis? Salah ke cara saya ekspresikan apa yang saya rasa.
Bukan nya saya conteng dinding jadi vandalism.
 
Nak cakap macamana ye..
*Thinking

Ath : tersenyum kerana itu lebih baik buat diri sendiri. Ya, ini penulisan biasa-biasa, dalam keadaan tergesa-gesa
 
Nota Kaki
1)     Makan Lunch di Office tadi mahal weh .Tapi sedap. Pandai org tu masak.
2)     Puji macamana pun tak ada discount ok, selagi makcik kat kaunter tu kira pakai tenung lama2 haha
3)     Banyak giler esaimen, tak sentuh lagi.

No comments: