..terdiam

I've been thinking lately...

Banyak draft tulisan yang tak di Post, ada beberapa status FB yang tak jadi nak di post.., 
kenapa aku jadi sangat hessitate sejak kebelakangan ni?

Apa yang nak di perkatakan, apa yang tersangat ingin disuarakan hanya disimpan.. didalam kotak hati yang masih muat dan akan muat sampai bila-bila. Kerana aku tahu ada yang mendengar.

Aku terdiam dek kerana Dunia telah mendiamkan aku.

membuat pengukuran terhadap diri yang serba kekurangan.. masih jauh ketinggalan dalam semua perkara. Melihat mereka yang jauh kedepan, 

Aku lelah..

terduduk
on my knee

low 
Memandang keluasan hidup, menyedarkan betapa sempitnya diri, Menyedari kebesaran Allah SWT, kita akan kenal kekerdilan hati.
Seringkali, KECEWA itu hadir..mungkin atau memang kerana kita menaruh harapan BESAR pada manusia, bukan pula pada Allah..

Rupanya LEBIH BERAT menanggung AIR MATA di hati berbanding MENGESAT air mata di pipi..
 

No comments: