saLah lagi ke

bukan itu yang ingin disampaikan..

mungkin cara saya lontarkan pandangan, cara saya beri komen agak bermetafora..
mungkin saya agak sinis dalam bergurau.
mungkin...

tapi saya dah letak kan semua kesalahan tu pada diri saya.. bagaimana anda?

anda yang tak memahami apa yang ingin saya sampaikan. Jauh sekali saya ingin anda memahami saya. yelaah jauh kerana anda tak mahu pun ke arah itu. jadi untuk apa?

ye salah saya ..mungkin, tidak memilih perkataan yang mudah, salah juga kerana memberi perumpamaan yang hyperbola.
Huhh banyak betul sastera!

Tapi itu saya~
saya diam salah . kalau berkata lagi la salah . Mana boleh kita diamkan perkara yang bukan pada tempatnya. Mane boleh.

Sudah la, penat nak berbalah dengan manusia yang Tak meletakkan
kefahaman,
saling memahami ,
difahamkan,
kefahaman .........................................pada tempat yang betul..

Jika anda seorang yang berfikiran wajar, cuba letakkan diri anda ditempat orang lain, atau lebih tepat lagi, diri orang yang anda katakan itu.

..saya sangat takut jika tersalah kata, salah kata akan membuatkan banyak hati terluka..
tak mahu.
Tapi jika yang dah kenal tu, bawak-bawak la bersabar ya.. kadang2 pandangan ku terlalu jujur. :)

saya ada cara yang tersendiri dalam menyampaikan ..

(sound abit dissapointed)

No comments: