Sikit je

Harini saya tak tahu nak tulis apa,
banyak perkara yang saya rasa.

bercampur-campur.
Semuanya bahagia.

kalau ada yang kurang pun, saya rasa itu tak apa.
Allah, tetapkanlah hati kami.

Rasa nak berkarya sikit..
hehe..
 Terimalah karya yang tak ada tajuk ni. Suka-suka . makna nya sendiri yang cari.


Rasa ingin menangis
kerana suka & gembira dirasa
kerana duka yang terkadang terselit
kerana DIA yang sentiasa bersama hambanya
kerana mereka yang baik dan ada yang menduga kita
kerana kita ukhuwah yang terbina
kerana Nanti yang tak tahu bila.
Kerana diri yang terpencil didunia ini

Rasa ingin tersenyum
juga kerana suka & gembira yang terlalu banyak dirasa
kerana menemui jalan yang dikurnia DIA
kerana melihat senyuman mereka, diri turut tersenyum bahagia
Wajah-wajah memberi kecerian..
kerana dipermudahkan segala
kerana tak tahu nilai senyuman sebesar mana.

besar. BESARR..

Sungguh
aku, diri ini tak pasti dengan diri mereka. Diri kamu..
sebagaimana aku. Aku tidak layak duduk erat .kerana kurasakan begitu.
terlalu rendah diri.Sebegitu.

yang tak mampu diterjemah dengan bicara
dan aku hilang di tengah lelehan air mata..
Ingin bersama dalam laluan lurus ini.
Aku jadi malu dengan mereka..
tapi diri terasa dina..

Jadi bagaiman.
Oh. itu hanya bicara mereka. Biarkanlah..
nak cakap itu ini tentang aku.. katakan apa saja..
iya. iya itu menghiris hatiku, tapi ia hanya disitu.
Tak mengapa..
sayangkan mereka.
Without a doubt..
now or later they will see the light.

serius dalam senyuman.
memaknakan perkataan dalam senyuman.
Aku sayangkan kalian..



Hari sabtu yang lapang
Dari meniarap ke duduk bersandar
Langit mendung belum hujan..
Mencari azam Hijrah 1432

No comments: