Dialog dengan diri

Bercakap dengan diri .. ada kamu!!

saya tak tahu apa yang awak hadapi sekarang
Tapi saya tahu, awak sedang sedih sekarang.
Awak runsing , awak "down"

Kalau ikutkan Hati,
saya nak straight away dial No telefon awak tanya.
"kau ok x? knapa sedih ni? cube cerita?
Tapi saya tak buat begitu kerana, saya nak awak dial No Telefon saya.

saya hanya nak tahu, samada saya pun salah sorang orang penting dalam hidup awak.

Saya risau kan awak. dan saya tahu, Awak pun pernah Lihat saya risau kan awak selalu kan.
Saya tak tanya khabar awak sebab, saya tak sanggup nak tahu yang awak lemah sekarang.
i don't see either look, becoz i don't want to see u weak, to see u crying... and i lay down awake i miss you.. 
 

Saya tak tahu kenapa saya concern pasal awak.
Saya tak kesah kalau awak ngada-ngada dengan saya. Dah macam adik beradik rasanya.
Pada saya la. 
Awak? saya tak tahu..

Saya rasa rendah diri bila awak tak tegur saya walau pun nmpak saya online
Saya tahu awak sibuk. Busy dengan pelajaran awak. Dengan Hubungan awak. Dengan Famili awak.
Saya suka begitu.
Awak dan diri awak. 
Awak tak over macam mereka-mereka diluar sana.

Cuma saya minta sedikit ruang di Hearty awak, untuk saya sebagai sahabat.

Saya tak selalu take someone close near to my heart. Bila saya buat demikian, You just get my attention ok.
Saya tak kesah kalau awak hanya ambil kesempatan.
Cuma jika ia benar. saya sedih. dan saya akan pergi dari hidup awak.
Never really know what to do, kalau dapat tahu saya ni second choice.

Sebagai "substitute"

Heard about it? Microeconomic?

Hati saya cedera tak apa.. saya tak faham kenapa saya CARE SO MUCH about you.
Terus terang!! I HATE THIS part of me.
I never wanna see you cry. Never.

Harapan & Doa saya
wahai tuhan yg mmutarbalikkan hati, teguhkanlah hati kami
 Sometimes what you want isn't always what you get, but in the end of what you get is so much better than what you wanted.
If you are tired and dispirited, God knows how much you yourself have tried the best. When you cried and your hearts sorrow,
God has counted your tears drop. When you feel down and abandon, God
always faithful be with you. If you have tried everything but do not
know the purpose, God is the solution. If there is no means for you,
co...nfused and frustrated, God is the answer"
i'm scared to care too much, to miss too much, to feel the rushed once more, to love again at the risk of getting hurt. But what i fear most is the thought of you leaving me when i already conquered those fear for you..
Saya tulis post ini kerana yakin awak tak akan baca. Sebab tu saya tulis dengan yakin. Dan saya tahu awak tak sedar pun yang saya ada Blog.
Pheww lega sebab atleast ada tempat nak luahkan / curahkan rasa. Sekian..

Sahabat2 saya selalu ada di Hearty dan Minda saya. Ketahuilah 
Kamu. Kamu.. Kamu.. kamu, kamu kamu kamu haa dan juga kamu. Oh kamu juga..hey tak dilupakan Kamu juga.. kamu semua yang sentiasa ada bersama saya.

No comments: