BerTahan

Assalamualaikum
Esok Raya Cina. Hari ni saya bosan. Jadi saya menulis.



Kata orang dulu-dulu, kalau kita rindukan seseorang, tidak dapat melihat orangnya, bumbung rumah pun jadi. Tapi rumah orang tu pun tak tahu dimana. Jadi, bumbung rumah siapa yang harus saya lihat?

Masih bertahan, tak mahu mengaku kalah, dengan menghantar pesanan Ringkas elektronik.
:::IMISSYOU:::

Biar la, kalau saya sahaja pun yang rasa Perasa Rindu ni.
Sebab saya ada Blog. Alam maya yang tidak berpunya.

Terima Kasih kerana selalu menegur saya. Tegur je " Hi Athirah"
Sudah cukup.

Tulisan saya mungkin kurang sempurna akibat ditimpa hujan tanpa henti, tapi saya mahu kamu tahu wahai sahabat, saya sentiasa berharap kamu akan dapat menjalani kehidupan yang kamu idamkan. Semoga segala impian kamu bakal tercapai.

Berharap & Doa : Bilakah masuknya musim Cinta untukku.. 
Bumi ni sfera, Bukan Bulat.
Yea.. 1 hari nanti.. InsyaAllah

**nak tidur siang..zzZZ

No comments: