=)

Ukhuwah
ku titipkan pesanan,sesuai dengan ajaran Rasulullah S.A.W...semoga dengan ini,bertambah keimanan kita pada Allah...
pesanan juga untuk diri...
bukan kerana nama,tapi atas cinta keranaNya...

12:11 A.m Jam di Lappie.. Baring-baring atas katil sambil Online waktu malam ni memang selalu. Belek-belek picture di FB kak Eja. Betapa Gambar itu satu kenangan yang beharga. Tersenyum demi mengingati momen-momen itu.

Sahabat/Kawan/Kakak/Sister/Rakan/Penasihat/ apa sahaja nama yang diberikan. Saya senang melihat wajah kalian. Saya bersyukur Allah temukan kita dalam perjalanan hidup ini.

Pelali &Ubat 
 
=)
Berjalanlah dengan penuh HARAPAN walau hidup ini tidak selalu BAHAGIA.. 
 
SEDEKAHKANLAH satu SENYUMAN walau dihatimu tidak lagi mampu 
Hadirnya seorang INSAN dalam hidup kita, pasti Allah sudah tetapkan HIKMAH di sebalik PERTEMUAN itu..cuma mungkin hati kita yang bersulam NODA tidak mampu MELIHAT hikmahnya..
Allah lah yg membuat kita mampu tersenyum walau dalam keadaan menangis
Tempat bertahan ketika kita hendak menyerah
Tempat berdoa ketika hilang tempat mengadu & ketika semua orang menjauh
Tempat untuk kembali bangkit sekalipun hati kita telah hancur berkali-kali
Tempat untuk tetap mengerti ketika tak ada satupun terlihat memberi Erti
Segala sesuatu menjadi mungkin kerana Allah lebih memahami kita melebihi diri kita.
Saya tak tahu nak cakap macam mana.Suddenly,I lost my words.But actually i don't know what to be say..
oh ye, tak dapat nak upload picture ..tah la mungkin ada masalah dengan lappie klassik saya ni. sampai disini dulu, next time saya sambung lagi.

No comments: