Hai Blog

Dear Blog..

Ramadhan sudah meninggalkan kita, Syawal sudah hampir separuh kita laluinya..

Hmm

Lama sangat aku tak update Blog.

Cuti Ramadhan konon. He He nak fokus Ibadah? Niat tu dah cantik, cumanya Allah sahaja yang maha Mengetahui betapa aku berjuang mengalahkan kemalasan diri yang makin di kerah, makin dia berat untuk melangkah.

Dah hampir sebulan rasanya aku tinggalkan ruang "De'minda" ni Kosong. Tanpa update coretan hati dan Fikiran. Aku biarkan ia mengalir....terus hadam dan hilang. Malas nak di abadikan.

ishk ishk ishk...

Summary few week back.

Well sekarang Office aku dah di Jalan Perak.KL.

Key Eil tuuuuuuuuuuuuu... ermm hati masih berbelah bahagi. Masih mencari tempo yang perlu di ikut.

Menara Bank Islam (Jalan Perak) VS Wisma Bank Islam (Bukit Damansara)

Will update , soon InsyaAllah. Tapi bukan sekarang, sekarang ni aku berada di kampung halaman Abah di Pulau Langkawi.

Hampir seminggu di sini. Rindu benar nak Update. :) tapi tak boleh nak coret panjang-panjang . Malu la ada yang menjeling. 

Sedikit "kick start" 

Listen to others, but don’t lose your own voice..

Salam Rindu dan Ampun/maaf diatas kekhilafan diri ini.

Aku lihat Ramadhan dari kejauhan….lalu ku sapa ia,
“Hendak kemana?”

Dengan lembut ia berkata, “Maaf, aku harus pergi, mungkin lama. Tolong sampaikan pesanku untuk orang yang bernama Mukmin.
Ajaklah SABAR untuk menemani hari-hari dukanya, peluklah ISTIQAMAH saat dia kelelahan dalam perjalanan TAQWA.

Itupun Syawal..ia sudah tiba. “.

Ku lihat Ramadan pergi…jauh..
Ya Allah, apakah aku akan berjumpa lagi dengannya ?

 





No comments: