Draft basi


Ni draft lama.. ingin di simpan/patri dalam "de'minda"
Walaupun dah lama, tetap ingin di post.. :D

....................................................................................

Dear blog,

sorry lama tak jenguk kat sini, Bukan busy sangat tapi letih pindah ke tempat baru. Dari Bukit Damansara ke Jalan Perak. Dari Wisma Bank Islam ke Menara Bank Islam. Dengar macam good News kan? Classy to Urban.

Sedikit melelahkan kerana waktu Jadual perpindahan kami jatuh pada Bulan Ramadhan. Proses pindah randah ni bukan la semudah yang kita sangka. Pack dan Unpack. Wo!
Really exhausted.

Sedar tak sedar, dah hampir sebulan di tempat baru, dari Gombak ke KLCC dan perlu menapak dalam 10 – 15 minit ke Menara ni. Yeap I kinda enjoy walking..but  unknowing how long you would walking with the untold feeling.

First Hipotesis aku, tak ada la jauh mana. Cuma jem dengan orang dalam bangunan KLCC tu.

KLCC huh?! Apa yang nak di banggakan? Kalau kesemua shopping lot/premises nya di miliki oleh non bumi? Kalau macam aku ni, setakat nak pergi makan dan beli Shampoo, bedak, ubat ketiak kat sana boleh la. ngee~

Orang-orang kat Menara ni Nampak macam buat hal masing-masing. Mana taknya. Lif pun asing untuk level 1-15 dan 16-32. Alhamdulillah nasib baik aku kat level 11. Walaupun Lif tak famous. Tapi tak jem sangat. Level 3-9 Parking so hanya beberapa tingkat je ada manusia yang akan memenuhi Lif pada waktu puncak. Waktu balik petang dan waktu pagi.

Masa ni la teringat Bus bank yang dulu sedia menunggu di depan Wisma. Senang amat!. Nah, sekarang berdikari. Berdiri di kaki sendiri, Jalan kaki hari –hari :P

Hari kedua aku dah start Jalan kaki balik dengan “Partner dalam bus” Eida. 

Ath : Ok, jom Jalan laju-laju.
Eida : jom..
Ath : Jalan tak cecah tanah..

Borak macam-macam dengan dia. Sampai tak sedar dah masuk bangunan KLCC untuk tunggu Train.

Eida : Eyh, cepatnya rasa. macam seminit je Jalan dengan athi  ^_^
Ath : yeela tu.. tu termengah-mengah nampak..hehe


So sampai sekarang ni pun kami balik Jalan kaki  sama-sama. Siapa cepat tunggu kat Lobi.. Kak Shima tetap dengan “Alert call”. Happy hour at 6 O’clock. alaaaahhh 20 minit jee pun.

No comments: